بازاریابی شبکه ای نتورک مارکتینگ
| ||
|
منشورِ فرهنگ کار کردن صحیح، در نتورک مارکتینگ
1. بنا به خاصیت این تجارت، رفتار و نگرش هر نتورکر از هر نتورکی، نمایانگرِ چهرۀ کل صنعت چند میلیارددلاری نتورک مارکتینگ است؛ و منفی شدن هر یک نفر، در مراحل قبل، حین و پس از کار، تصوّرِ جامعه را از تمامیت این صنعت، تیره می کند.از این رو توجه به اصول اخلاقی و کاری زیر برای همۀ ما نتورکرها ضروری است: صداقت، اصلی حیاتی در اخلاق کاری نتورکرهاست؛ و در تمام مراحل کار، جز راست نباید گفت. تعهد به اهداف، سازمان و شرکت، اصلی درونی است؛ و همۀ ما نتورکرها در هر جایگاهی که هستیم، باید وظایفِ همان جایگاه را صادقانه و مُجدّانه انجام دهیم. لباسِ "برنده برنده"باید بر بدنۀ کاری ما پوشانده شود؛ و چون این کار از آن همه است، همیشه اصل بر سادگی است. حرکت بدون هدف، رفتارِ بی بهره از نگرش مثبت، استراتژی غیر قابل تکثیر و تصمیمِ فاقد تدبیر، مشکل ساز خواهد شد.مهارت نیاز به تکرار و تمرین دارد؛ و مدیریت ارباب مآبانه یا نظامی وار و تقلید کورکورانه، بدون درک علّت یک برنامه، سازمانی استوار نمی سازد. تشنگی برای یادگیری مداوم و جذب اطلاعات مفید و اشتیاق به آموزش مستمر، رکن اصلی پیشرفت است؛ دوستی و همدلی و هیجان کار گروهی را، باید جایگزین روابط کلیشه ای و اداری کنیم.اغلب افراد، به اعتماد مُعرّف وارد این تجارت می شوند؛ ولی همه باید بنا به یقین خود به جوانب کار و برای خود کار کنیم؛ و با قلبمان به این اصل ایمان بیاوریم که در همه جا و همه چیز از خود شروع کنیم.
2. یک فرهنگِ صحیحِ کار در نتورک مارکتینگ، تمامیِ ارزشهایِ والایِ انسانی را با هم به پیش می برد و نتورکرهایی تک بُعدی یا مادّی نگر نمی سازد. ..... ادامه مطلب |
|
[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ] |